piątek, 15 maja 2015

Moje #32

Przedwczoraj dotarła do mnie kolejna paczka od ATOM Comics. W środku znalazło się miejsce niemal wyłącznie dla komiksów z wydawnictwa Image. Moją kolekcję zasiliły:

Drugie tomy zbiorcze "Southern Bastards" oraz "Rat Queens". Lektura jeszcze przede mną, ale przynajmniej w przypadku tego pierwszego jestem absolutnie pewien, że mnie nie zawiedzie.
Zaległy drugi i jeszcze całkiem świeży trzeci zeszyt serii "Descender". Graficznie po prostu zachwyca, ale moim zdaniem Nguyen może więcej.
Szesnasty zeszyt serii "Lazarus" oraz gratisowy zeszyt wydany z okazji Free Comic Book Day. Nie z Image, ale zawarta w środku klasyczna historia była całkiem niezła.
Pamiętajcie, że także i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami komiksów z Image. Wystarczy chwycić w ręce aparat fotograficzny, zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz