sobota, 9 maja 2015

Allboom Klubokawiarnia i Image Comics Journal ogłaszają #1

Wczoraj zasygnalizowałem na Facebooku tego posta, czas więc go upublicznić. Po nawiązaniu współpracy z Katowicką Klubokawiarnią Allboom, do odwiedzenia której oczywiście serdecznie zachęcam, chciałbym ogłosić Wam parę rzeczy... no ale w dniu dzisiejszym mogę zdradzić tylko jedną z nich, ponieważ jedynie ona dograna jest na 100% :)
Mianowicie od teraz nie będę musiał koniecznie sprzedawać swoich organów by recenzować kolejne tomy z Image. Dzięki temu, że otrzymałem zgodę na wypożyczanie posiadanych przez lokal komiksów, prawdopodobnie już w maju na blogu zaczną pojawiać się dodatkowe recenzje. Nie będzie to jakaś kosmiczna ilość, myślę że 1-2 więcej każdego miesiąca. Jak widać na powyższym zdjęciu, będę mieć z czego wybierać.

"Deadly Class vol. 1"? "Nailbiter vol. 1"? Może coś innego? Podsuwajcie sugestie w komentarzach :)

Drugie ogłoszenie powinno pojawić się jakoś za tydzień. Będzie nawet fajniejsze.

2 komentarze:

  1. "Nailbiter". Z zapowiedzi wydawał mi się spoko tytułem ale nie na tyle by kupić. Zapamiętałem ten tytuł ze względu na okładkę pierwszego zeszytu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Deadly Class, polecam ten tytuł każdemu, a i Joachim z "Szafy z Komiksami" to zrecenzjował :)

    OdpowiedzUsuń