niedziela, 5 czerwca 2016

Ruszył sierpniowy preorder na ATOM Comics

Na samym początku chciałbym serdecznie przeprosić kolegów z ATOM Comics za to, że jestem cholernym sklerotykiem i kolejny raz zapomniałem stworzyć tego posta odpowiednio wcześniej. No ale jest w końcu! Najnowszy preorder jest już dostępny na stronie, a ja zaś wyszukałem w nim kilka fajnie zapowiadających się komiksów z wydawnictwa Image.

Na dobry początek przypomnę o kilka zacnych tytułach, które dobiegną w sierpniu do swojego końca. Pierwszy z nich to oczywiście "Tokyo Ghost", ale warto też przypomnieć o "Aloha, Havaiian Dick". W sierpniu pojawi się także kilka premier oraz ciekawych powrotów. Właściwie skazane na sukces jest "Black Monday Murders" Jonathana Hickmana, chociaż z drugiej strony dokładnie to samo można napisać o "Kill or be Killed" duetu Brubaker/Phillips. Inne ciekawie zapowiadające się nowości to "Demonic" oraz "Lake of Fire". W sierpniu wreszcie powróci także "Saga" ze specjalnym, podwójnym coverem.

Jest w czym wybierać w segmencie wydań zbiorczych. Od siebie polecam w szczególności pierwszy tom "The Fix" oraz siódmą odsłonę "Criminala", która zawierać będzie premierowe materiały wydane przez Image. Oprócz tego zwróćcie uwagę na wydania zbiorcze trzech miniserii: "Circuit Breaker", "From Under Mountains" oraz "Saints"

Z rzeczy niekomiksowych polecam zwrócić uwagę na "Art of Millarworld". Może nie jestem fanem twórczości Marka Millara, jednak jego komiksy z reguły stoją na bardzo wysokim poziomie graficznym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz