piątek, 17 czerwca 2016

Moje #49

Była już dzisiaj odsłona rubryki "Wasze", pochwalę się więc i ja. Akurat w drodze z pracy miałem okazję odebrać najnowszą przesyłkę od ATOM Comics, w której znalazło się miejsce dla kilku fajnych komiksów. Bonusowo dorzucam zaległości i w sumie uzbierało się parę zdjęć :)

Na dobry początek świeże komiksy z oferty wydawnictwa Mucha Comics. Na zdjęciu brakuje czwartego tomu "Sagi", ponieważ w chwili obecnej jest na wypożyczeniu u znajomego.

Jeśli chodzi o nowości z USA, to na dobry początek podwójna porcja serii "Lazarus". Jakiś czas temu przyuważyłem, że zapomniało mi się zamówić sourcebook, więc szybko nadrobiłem zaległość.

Spójrzcie jakie fajne rzeczy wróciły z wakacji. Trzeci story-arc w cyklu "Descender" oraz drugi w "I Hate Fairyland" rozpoczęte. Jaranko ^^

Tutaj z kolei widzimy szóste numery dwóch spośród kilku moich ulubionych obecnie tytułów z Image Comics. Dla "Monstress" jest to zarazem początek wakacji, na które to obie twórczynie tytułu całkowicie zasłużyły.

Drugi numer "Image+" utwierdza w przekonaniu, że warto sięgać po ten periodyk. Obok jedyne wydanie zbiorcze w tym rzucie - premierowa odsłona "Ringside". Recenzja na początku lipca ;)

Pamiętajcie, że także i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami komiksów z Image. Wystarczy chwycić w ręce aparat fotograficzny, zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz