niedziela, 27 grudnia 2015

Wasze #34

Tym razem na mailu znalazłem taką oto wiadomość:

"Hej, podsyłam zdjęcia mojej kolekcji do rubryki "Wasze". Zbieram ją już ponad dwa lata od kiedy postanowiłem wrócić do komiksów i kupować zeszyty oraz wydania zbiorcze w bardziej materialnej formie ;) Pod względem ilości nie jest jakoś mega imponująca, ale jeśli chodzi o jakość, to chyba jedne z lepszych rzeczy jakie mam :) No i strasznie mnie cieszy jej powiększanie. W sumie tyle, niżej podsyłam link do miejsca, gdzie znajdują się zdjęcia zeszytów (Black Magic #1 jednak mi nie podszedł, Sex Criminals #11 - nie udało się trafić wariantowej okładki :( ), wydań zbiorczych i własnoręcznie oklejonego short boxa ;)"

Ja zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi zbiorami komiksów Image. Wystarczy zrobić fotki i wysłać ją na ktymczynski[malpa]gmail.com

EDIT: z tego co widzę, blogger powywracał część zdjęć. Nie wiem dlaczego, ale lenistwo zwyciężyło i zostawiam jak jest :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz