poniedziałek, 1 maja 2017

Moje #62

Pyrkon, Pyrkon i po Pyrkonie. Jak zwykle wróciłem z festiwalu spłukany, kupując po drodze kilka zacnych komiksów. Wśród nich tylko jedną pozycję od Image, ale za to dla mnie bardzo przyjemną.

Jest to pierwszy i jedyny jak dotąd tom zawieszonego i dość kontrowersyjnego "Dark Engine" Ryana Burtona oraz Johna Bivensa. Jest to jednak historia w miarę zamknięta, mnie się swego czasu podobała, a dodatkowo mogłem nabyć ją na miejscu za jedyne 25 złociszy. Żeby na zdjęciu nie było zbyt pusto, obok "Trupie Gadki" od Planety Komiksów - komiks, który po prostu warto polecać gdzie się da :) Aż mi wstyd, że kupiłem go dopiero teraz.
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz