poniedziałek, 1 maja 2017

2000 postów na blogu :) Co dla fanów Image na Pyrkonowej giełdzie?

Tłuczemy temat Pyrkonu dalej. Dość nieoczekiwanie blogowi Image Comics Journal strzeliło już dwa tysiące postów, co tylko pokazuje, jaki ze mnie no-life ;) Przeznaczam tego jubileuszowego posta na pokazanie Wam kilku zdjęć z tegorocznego Pyrkonu, gdzie widać ciekawostki dla fanów Image, które można było nabyć na tamtejszej giełdzie. Nie wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, ja zrobiłem tylko te brzydkie i bardziej rozmazane :) Szczegóły w rozwinięciu posta.

Na dobry początek stoisko Non Stop Comics. Na drugim zdjęciu cosplayerka Shappi w przebraniu Violet z świetnym przebraniu "Rat Queens". Jestem absolutnie pewien, że widziałem także kogoś w stroju Hannah. Jeśli znajdę jakieś potwierdzenie, wrzucę na Facebooka :) Zdjęcia podkradzione właśnie z tego portalu.

Mucha Comics nie miała swojego stoiska na Pyrkonie, lecz hojnie obłożyła własnymi komiksami stoisko sklepu Yatta. Ponownie zdjęcie podkradzione z Facebooka.

Na stoisku Waneko był spory stosik złożony z poszczególnych tomów "Sunstone". Zdjęcia brak, bo przy stoisku cały czas był tłum ludzi i nie miałem jak zrobić odpowiedniego zdjęcia.

Na stoisku sklepu Geek Zone oraz wydawnictwa Planeta Komiksów także można było znaleźć sporo tytułów od Image.

Zaś z rzeczy niekomiksowych, nietrudno było znaleźć figurki i gadżety powiązane z serialem "The Walking Dead". Jakość części zdjęć jest... mało zadowalająca.

I jeszcze na koniec wracamy do komiksów. Tym razem liczne i bogate archiwalia, które dostępne były na stoisku Sklepu Komiksowego. Niestety w owych pudłach było bardzo mało "jedynek" i w dodatku wszystkie już posiadałem, więc zasoby do rubryki "Z archiwum Image" nie uległy rozszerzeniu.

Jestem absolutnie pewien, że nie wszystkie rzeczy wyłapałem i na giełdzie znalazło się więcej rzeczy powiązanych z komiksami od Image. Jeśli byliście i widzieliście więcej, dajcie znać w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz