poniedziałek, 31 lipca 2017

Przedurlopowy ekspres newsowy

Ponieważ od dziś do końca tygodnia Image Comics Journal udaje się na urlop, postanowiłem nie powtarzać błędów z lat ubiegłych, gdy niepotrzebnie kisiłem linki do niektórych newsów i potem pisałem Wam o nich nierzadko i miesiąc po ich udostępnieniu. Dlatego też poniżej ekspresowy przegląd tego, o czym nie zdążyłem zrobić "normalnych" postów.
No to lecimy:
  • Widoczny na powyższym zdjęciu Patton Oswald dołączył do obsady serialu "Happy!". Nie będzie jednak pojawiać się na ekranie osobiście, ponieważ będzie on podkładać głos tytułowemu bohaterowi - niebieskiemu, latającemu konikowi :)
  • Studio Skybound utworzyło nowy oddział we współpracy z wydawnictwem Atria Books. Dzięki temu, już wkrótce ma się ukazywać co roku od czterech do sześciu książek autorstwa twórców pracujących dla studia Roberta Kirkmana. Na razie żadne tytuły nie padły, lecz mają to być zarówno rzeczy rozwijające komiksowe światy wykreowane przez Skybound, jak i rzeczy zupełnie nowe. Czekam więc na pierwsze zapowiedzi. WIĘCEJ
  • Matt Wagner w wywiadzie dla serwisu CBR opowiada o pracach nad komiksem "Mage: The Hero Denied".
  • Kolejny wywiad: tym razem twórcy komiksu "Angelic" zdradzają kilka szczegółów o swoim dziele.
  • I na koniec ciekawostka: Howard Chaykin odnosi się do kontrowersji wokół "The Divided States of Hysteria". Warto zajrzeć przede wszystkim po to, by zobaczyć jak autor wpisu ze wszystkich sił stara się "wygładzić" wizerunek twórcy, chociaż właściwie nie mam pojęcia po co to robi.
No, to jeszcze jeden post i urlop :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz