sobota, 29 lipca 2017

KONKURS z "Wiedźmami"!

Powyższe zdjęcie wrzuciłem wczoraj na blogowego Facebooka i zapowiedziałem konkurs. Jakiś czas temu postanowiłem sobie, że nie będę królem cebuli i wszystkie komiksy od Muchy, Taurusa czy Non Stop Comics, które już kiedyś zrecenzowałem w oryginale, a dostałem w ramach egzemplarza recenzenckiego, będę po prostu rozdawać w konkursach*. Prostych, żeby nie musieć wybierać zwycięzcę między dwoma zgłoszeniami na krzyż :)

No więc dziś padnie jedno pytanie, z którym nie powinniście mieć żadnych kłopotów.
Jak nazywała się pierwsza wspólna praca Scotta Snydera oraz Jocka?
Wystarczy nazwa wydania zbiorczego tego komiksu :)

Odpowiedzi wysyłajcie na adres mailowy ktymczynski[małpa]gmail.com. Macie czas aż do niedzieli, 6 sierpnia. Już kolejnego dnia ogłoszę nazwisko zwycięzcy. Nie do końca świadomym sponsorem nagrody jest oczywiście wydawnictwo Mucha Comics.

* - aczkolwiek purystów już teraz uprzedzam, że nagroda będzie rozfoliowana, ponieważ jutro zrobię porównanie wydania Muchy z oryginałem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz