piątek, 21 kwietnia 2017

Moje #61

Piątek, piąteczek, paczuszka odebrana. Specjalnie zwlekałem nieco z odebraniem kolejnej przesyłki od ATOM Comics, ponieważ w ostatnią środę ukazało się dość dużo najnowszych odsłon regularnie kupowanych przeze mnie serii i chciałem je mieć już w swojej kolekcji. Tym razem na jej update złożyło się osiem zeszytów oraz dwa wydania zbiorcze.

Na dobry początek "Descender #21" oraz "Horizon #10". W przypadku tego pierwszego komiksu mamy do czynienia z bardzo emocjonalnym zakończeniem czwartego już story-arcu.

Dwunasty zeszyt "I Hate Fairyland" zamówiłem sobie w wariancie "April's Fool". Do tego doszedł długo wyczekiwany, najnowszy numer "Lazarusa". Tym samym piąty tom lada moment ukaże się w Stanach, a potem już prosta droga do wersji od Taurusa.

Magii ciąg dalszy, czyli "Paper Girls #13". Obok kolejny już dziś tytuł, który właśnie zakończył story-arc. Jest nim "Motor Crush #5".

Szósta odsłona "Moonshine" to czwarty już dziś finał story-arcu. Oj, sporo tytułów ucieka mi na urlopy. Obok kolejny, tym razem jedenasty zeszyt "Monstress".

Wydania zbiorcze reprezentowane są przez siódmy tom "Sagi" oraz szóstą odsłonę "Chew" od Mucha Comics - jedynego dziś, polskojęzycznego rodzynka.

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz