wtorek, 22 listopada 2016

Linkowisko, edycja zaginionych tekstów

Wisiały mi już od dłuższego czasu dwa linki. Takie biedne, osamotnione. Postanowiłem więc poszperać trochę w odmętach Internetu i znalazłem kolejne dwa, które umknęły mi kilka miesięcy temu. Dziś doszedł jeszcze piąty link i tym samym minimum niezbędne do kolejnej odsłony "Linkowiska" zostało spełnione :)
Co zatem tym razem przygotowałem dla Was?
  • Aż trzy linki do tekstów na temat pierwszego tomu "Velvet". Na dobry początek polski IGN, następnie portal Warmii i Mazur (HA! Tego się nie spodziewaliście) i wreszcie Movies Room.
  • O piątym tomie "Chew" napisał twórca bloga Cinema Inn.
  • Z kolei na Dzikiej Bandzie pojawił się tekst przybliżający sylwetkę Todda McFarlane'a. Jest tu kilka błędów, ale głównie takich małego kalibru, dlatego też udostępniam.
I na dziś to tyle, kolejne "Linkowisko" zapewne już wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz