poniedziałek, 3 października 2016

Moje #53

Czyli cztery zdjęcia przedstawiające tragikomiczną historię pod tytułem: Jak przejść od "w tym roku dużo nie kupię" do "sprzedam nerkę od ręki" :)

Na dobry początek sześć zeszytów wyszperanych na ATOM Comics. Właściwie nie są dla mnie, a nieco więcej szczegółów będzie jakoś tak pod koniec miesiąca <tajemnicza muzyczka>

I już całkowicie dla mnie: piąty tom "Sagi" od Mucha Comics oraz pogrubiona, czwarta już odsłona "Sunstone" z wydawnictwa Waneko.

Trzy wydania zbiorcze, których w planach początkowo nie miałem, ale jakoś tak wyszło... no wiecie :) "Black Jack Ketchum" oraz "Virgil" znalezione na stoisku Geek Zone oraz "Ministry of Space" kupione w ATOM Comics.

No i na deserek, jak wszyscy to wszyscy, zdjęcie całości łupów, nie tylko tych z Image :)

Sprzedam nerkę, wiadomości na priv :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz