poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Ruszył (już dawno) październikowy preorder na ATOM Comics

Wczoraj w pewnym miejscu zostałem określony mianem "szpiega ATOM Comics" i ten zabawny incydent przypomniał mi o tym, że jak prawdziwy szpieg oczywiście zapomniałem o obowiązkach wobec mojego zleceniodawcy :D Tym samym post ten ukazuje się z dwutygodniowym poślizgiem.

Warto wspomnieć o tym, że strona sklepu ATOM Comics została niedawno odświeżona. Jeśli coś w nowym wyglądzie witryny Wam się nie podoba, możecie śmiało zgłaszać swoje uwagi właścicielom. Tymczasem październikowy preorder jest już dostępny od dłuższego czasu i raz jeszcze przepraszam za gapiostwo. Nadrabiam zaległości jednak, szperam i wyszukuję wartych uwagi komiksów.

Jeśli chodzi o wydania zeszytowe, moją uwagę przykuło kilka pozycji. Na pewno "Black Light District 6 Issues", czyli one-shot z rysowanymi przez kilku znanych rysowników historiami z pogranicza muzyki i komiksu. "Cannibal" to z kolei nowy tytuł Briana Buccelatto, a na jego łamach poznamy świat zniszczony wirusem, który powoduje iż ludzie pożerają ludzi. Max Landis z kolei jest obecnie na fali w DC Comics, lecz znalazł także czas na miniserię "Green Valley" dla studia Skybound i polecam ten komiks całkowicie w ciemno. "Reborn" jest z kolei nowym komiksem Marka Millara, więc powinienem totalnie go olać. Niestety (lub też stety) rysuje Greg Capullo i nie wiem co z tym zrobić. Najważniejszą premierą października dla mnie i tak jest "Moonshine" duetu Azzarello/Risso. Myślę, że nawet nie musicie pytać dlaczego.

W październiku najprawdopodobniej końca dobiegnie druga miniseria "Jupiter's Legacy" oraz, już na pewno, "Midnight of the Soul" Howarda Chaykina.

Nie wiem za bardzo co sądzić o zapowiedzianym na październik komiksie "Ancestor". Opis wygląda całkiem nieźle, lecz jak dotąd nie słyszałem o tym projekcie wiele więcej. Tak więc zostawiam to tu dla pamięci. "Habitat" to kolejny, już zresztą zamówiony przeze mnie, komiks z łamów magazynu "Island" - cena wynosi dziesięć dolarów. Innymi wartymi Waszej uwagi wydaniami zbiorczymi są z pewnością: "Saviors", niesamowicie zaskakujące "She Wolf" (dziesięć dolarów), a także "Wolf" Alesa Kota. Oba ostatnie tytuły nie mają ze sobą nic wspólnego :)

Swojego wydania deluxe doczeka się bardzo lubiana przeze mnie pozycja, a mianowicie "Alex + Ada" i zdecydowanie warto zwrócić Waszą uwagę. W październiku ukażą się aż cztery publikacje z linii "Artist's Proof": dwa dodruki i dwie nowości. Będą to setny numer "Żywych Trupów" oraz premierowa odsłona "Huck".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz