piątek, 26 września 2014

Linkowisko, ponownie edycja krótka

Jakoś tak ostatnio od czasu do czasu pojawiają się artykuły dotyczące Image Comics, lecz nie ma ich na tyle dużo, by zrobić jedno wielkie "Linkowisko". Jako że z pewnymi rzeczami nie chcę i nawet nie mogę czekać, postanowiłem dziś zrobić drugą, króciutką odsłonę tego cyklu. Na tapecie pojawiły się trzy linki:
  • Recenzja "Sagi" która zaginęła w odmętach Internetu, na szczęście jej autor zagląda tutaj i o niej wspomniał. Klikamy TUTAJ.
  • Autoreklama - mój pierwszy tekst na Hataku vel Na Ekranie. Nie jestem z niego do końca zadowolony, ponieważ nałożono na mnie bardzo dziwne ograniczenie ilości znaków (które i tak przekroczyłem). Niektóre moje recenzje z tego bloga są dłuższe niż ten tekst, a historii Image Comics nie da się dobrze wyłożyć w 5000 znaków. No ale cóż, wymóg to wymóg :) Klikamy TUTAJ.
  • I na koniec tak jakby autoreklama. Na DCMultiverse pojawił się kolejny teaser zapowiadający... coś. To "coś" ukaże się Waszym oczom 8 października i wynika trochę z chęci, trochę z przymusu. Mam nadzieję że przyjmiecie to ciepło. Klikamy TUTAJ.

2 komentarze:

  1. U mnie jak na razie o komiksach Image pojawiły się trzy teksty (o ile czegoś nie przegapiłem), ale obiecuję poprawę:

    -dzisiejsza recenzja "Sagi":
    http://mnichhistorii.blogspot.com/2014/09/452-saga-komiks-roku.html
    - niegdysiejszy tekst o "Severed":
    http://mnichhistorii.blogspot.com/2014/08/437-severed.html
    - recenzja oryginalnego wydania "Luther Strode":
    http://mnichhistorii.blogspot.com/2014/05/418-luther-strode.html

    Jeśli uznasz, że są cokolwiek warte i wspomnisz o nich w kolejnym wydaniu Linkowiska to będzie mi niezmiernie miło. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś o "Sadze" napisał wczoraj, to byłby już w dzisiejszym wydaniu Linkowiska :) No a tak to będzie w następnym, jakoś w październiku zapewne

    OdpowiedzUsuń