piątek, 18 marca 2016

Moje #46

Wczoraj dotarła do mnie najnowsza przesyłka od ATOM Comics, w której wyjątkowo znalazło się więcej miejsca dla DC Comics niz Image. Wpływ na to miały nawarstwiające się opóźnienia kupowanych przeze mnie tytułów. Jeśli wierzyć stronie wydawnictwa, wszystkie te zaległości wydane zostaną między 13 i 20 kwietnia. Co zatem otrzymałem tym razem? Raptem pięć zeszytów.

Pamiętajcie, że także i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami komiksów z Image. Wystarczy chwycić w ręce aparat fotograficzny, zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com.

To o czym zapomniałem, to czwarty tom "Fatale" od Mucha Comics. Mam go już jakiś czas, ale niestety wyleciało mi z głowy to, że mam zrobić zdjęcie :)

Reszta już jest na fotkach. Na dobry początek dwa tytuły od Jeffa Lemire'a, a więc dziesiąty już numer "Descendera" oraz czwarta i zarazem przedostatnia odsłona "Plutony".
Reszta nowości to z kolei piąte odsłony "Black Magick" oraz "I Hate Fairyland" (ten komiks jest cudownie chory!) oraz czwarty zeszyt "Monstress". Jeśli panie Liu i Takeda nadal nie będą zawodzić, ostro namieszają w moim grudniowym Top 5 tegorocznych komiksów.
Wydaje się, że kolejna przesyłka będzie już bardziej słusznych rozmiarów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz