poniedziałek, 1 lipca 2019

Moje #100

Seta, setunia, seteczka - druga blogowa rubryka legalnie dotarła do tej radosne, trzycyfrowej liczby. "Moje" zadebiutowało na blogu 15 listopada 2013 roku i konsekwentnie najpierw prezentowałem tam to co już miałem na półkach, zaś potem jedynie nowe nabytki w kolekcji. Przypominam jak zwykle na końcu dzisiejszego posta o rubryce "Wasze", która trochę do setki jeszcze ma, ale trzymam kciuki iż uda się i jej osiągnąć tę liczbę odsłon :)

Tymczasem co my tu w czerwcu nazbieraliśmy... Znaczy ja. Na dobry początek trzecie tomy "Nienawidzę Baśniowa" i "Royal City" od wydawnictwa Non Stop Comics.

Następnie przeskakujemy do trzeciej czerwcowej premiery od NSC, czyli "Infidel". Obok cudowny, kochany i ogólnie <love> czwarty tom "Invincible" od Egmontu.

I na deserek - "God Country" od wydawnictwa KBOOM. Mam nadzieję, że na tym jednym tomie nie poprzestaną. No i kolejne, jedenaste już "Chew" od Muchy.
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz