środa, 11 stycznia 2017

Telegraficzny przegląd zaległych newsów

Dobra, najwyższa pora powrócić do blogowania. Trochę zaległości się nagromadziło i uznałem, że bez sensu byłoby szarpanie się z newsami z ostatnich dwóch tygodni. Dlatego też postanowiłem pozbierać je wszystkie w jednym miejscu, w formie podobnej do "Linkowiska". Są to linki z dwóch największych stron o tematyce komiksowej plus dwie rzeczy z Bleeding Cool (nie chciało mi się tam kopać mocniej), więc zapewne parę rzeczy pominąłem. No ale cóż, musicie mi to wybaczyć :)
No to jedziemy:
  • Zgodnie z przewidywaniami, "Saga #41" z błędem w druku szybko pojawiła się na eBayu w... "kolekcjonerskich" cenach.
  • "Sex" tak jakby anulowany. Seria kończy się w formie zeszytowej i przechodzi na format OGN.
  • Rob Liefeld podpisał kontrakt na ekranizację komiksów z linii Extreme. I znów się zaczęło obiecywanie! Twórca zapewnił na przykład, że komiksy z tego studia wrócą na sklepowe półki. Jakie? Na przykład "Brigade" i "Bloodstrike", a więc te, które... zawiesił w zeszłym roku ;)
  • Joe Keatinge ponownie o jubileuszowym numerze "Shutter".
  • W lutym pojawi się seria wariantów okładkowych składających hołd klasycznym komiksom Image. Na razie udostępniono tylko okładkę do "Deadly Class" i jest zacna.
  • Brandon Graham i Simon Roy znów łączą siły. Tym razem jednak nie w Image, ale i tak warto zwrócić na to uwagę.
  • 15 najlepszych scen z dotychczasowych numerów "Sagi".
  • 15 najbardziej kontrowersyjnych komiksów Roba Liefelda ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz