sobota, 20 stycznia 2018

Moje #77

Noworoczne postanowienia to słabizna. Jest więc całkowicie logiczne, że sam kilka takowych posiadam, z których jedno wprowadziłem w życie już w październiku. Otóż nie licząc "Sagi" i "Lazarusa", postanowiłem wyrzucić z zamówień z ATOM Comics tytuły, które dublują się z ofertą naszych rodzimych wydawców. Akurat tak się złożyło, że oprócz "Paper Girls" akurat wszystkie te, które zbierałem w zeszytach, są na zasłużonych urlopach, więc poszło całkiem zgrabnie. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planami, wraz z kolejnymi miesiącami w sklepie tym kupować będę wyraźnie mniej zeszytów, ale za to nieco więcej wydań zbiorczych. W najnowszej paczce tego jeszcze nie było widać, za miesiąc może być nawet jeszcze gorzej ;)

Styczniowa porcja zeszytów to kolejne odsłony "Horizon" oraz "Motor Crush" w bardzo fajnej okładce wariantowej, a także już przedostatni spośród zamówionych przeze mnie numerów "Paper Girls".

Natomiast jeśli chodzi o wydania zbiorcze, to tym razem do łapek wpadły mi: druga odsłona "Curse Words" oraz ósma już "Saga".

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz