poniedziałek, 29 stycznia 2018

Marzec miesiącem akcji #webelieve

Image ogłosiło, że w marcu czternaście tytułów otrzyma specjalne okładki. Będą to virgin wraparound: a więc dwustronne bez napisów. Wszystko ma związek z akcją #webelieve, która ma na celu wysunąć na pierwszy plan artystów pracujących przy danych tytułach (chociaż nie do końca, patrz: "Spawn"). Ujawniono przy tym, że na rok 2018 zaplanowano kilka inicjatyw, których celem jest skierowanie uwagi na bardzo ważne, chociaż czasami niesłusznie niedoceniane elementy przemysłu komiksowego.
W sprzedaży od 7 marca:
EXTREMITY #12 (Diamond Code JAN180743) by Daniel Warren Johnson and colorist Mike Spicer
I HATE FAIRYLAND #17 (Diamond Code JAN180756) by Skottie Young and colorist Jean-Francois Beaulieu
THE WICKED + THE DIVINE #34 (Diamond Code JAN180654) by Jamie McKelvie and colorist Matt Wilson
WITCHBLADE #4 (Diamond Code JAN180875) by Roberta Ingranata

W sprzedaży od 14 marca:
CURSE WORDS #12 (Diamond Code JAN180722) by Ryan Browne
DEADLY CLASS #32 (Diamond Code JAN180624) by Wes Craig
MAESTROS #6 (Diamond Code JAN180797) by Nicholas Pitarra
VS #2 (Diamond Code JAN180842) by Esad Ribic

W sprzedaży od 21 marca:
KILL OR BE KILLED #17 (Diamond Code JAN180793) by Sean Phillips
MONSTRESS #15 (Diamond Code JAN180801) by Yoshi Yoshitani
RUMBLE #4 (Diamond Code JAN180820) by David Rubín

W sprzedaży od 28 marca:
BEAUTY #21 (Diamond Code JAN180700) by Jeremy Haun
SPAWN #284 (Diamond Code JAN180831) by Todd McFarlane
EAST OF WEST #37 (Diamond Code DEC178255) by Nick Dragotta

Poszczególne okładki możecie obejrzeć pod linkiem źródłowym.

Źródło: Newsarama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz