piątek, 13 października 2017

Moje #70

Już prawie połowa miesiąca za nami, więc nadszedł czas na otrzymanie najnowszej przesyłki od ATOM Comics. Tym razem ponownie sporo dobroci, ponieważ ukazały się rzeczy lekko opóźnione, a sporo moich październikowych rzeczy wyszło akurat w minioną środę.

Zaczynamy od zeszytówek. Tutaj prezentację zaczynam od nowych numerów "Black Magick" oraz "Descender". Ten drugi to oczywiście wariant autorstwa Jeffa Lemire i pozostał mi już tylko jeden do zebrania całego obrazka :)


"Horizon" jak zwykle z bardzo fajną okładką autorstwa Jasona Howarda. Obok trzeci zeszyt miniserii "Lazarus: X+66", która cały czas bardzo fajnie uzupełnia świat przedstawiony na łamach głównego cyklu.

"Motor Crush" konsekwentnie mi się nie podoba, ogromny zawód :/ Za to "Paper Girls" powróciło na sklepowe półki w dobrej formie.

Siódmy numer "Snotgirl". Trochę się go nie spodziewałem, bo zapomniałem, że tytuł ten ma teraz dwumiesięczny cykl publikacji (poprzedni numer w lipcu, ten we wrześniu, kolejny w listopadzie). Ale czyta się nadal dobrze.

Czas na wydania zbiorcze. Na początek czwarty, a także wydaje mi się iż ostatni, tom serii "Low". Końcówka sugeruje, że to już koniec historii. Ale nie bierzcie tych słów jako pewnik :) Z kolei "Seven to Eternity" na pewno się jeszcze nie kończy. Drugi tom ładnie rozkręcił fabułę.

I wreszcie debiutanci. Zarówno "Rock Candy Mountain" oraz "Royal City" kupiłem po lekturze pierwszych rozdziałów. Mam nadzieję, że był to dobry wybór.

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz