poniedziałek, 30 października 2017

4 urodziny Image Comics Journal! :)

30 października 2013 o godzinie 17:10 wystrzeliła pierwsza salwa... :)

139 949 - dokładnie tyle razy blog Image Comics Journal zanotował odwiedzin w czwartym roku swojego żywota. Nie spodziewałem się tego, ale jednak jest to kolejny rok na małym plusie. W tym także dopisać trzeba kilka innych osiągnięć. Maj tego roku to rekordowe ponad 17 tysięcy odwiedzin, co zawdzięczam kolejnym zapowiedziom wydawnictw Non Stop Comics oraz Mucha Comics. Wpis kierujący do tegorocznego katalogu drugiego z wymienionych wydawnictw stał się zresztą najpopularniejszym w historii bloga. Całkiem niedawno blogowy fan-page na Facebooku przebił wreszcie magiczną ilość tysiąca polubień.

Sporo dobrego pojawiło się także na naszym rynku. Mucha Comics, Taurus Media, Waneko oraz Non Stop Comics wypuściły przez ten czas łącznie (jeśli się w liczeniu nie pomyliłem) 19 komiksów od Image. Zaś wiele wskazuje na to, że za rok będę mógł napisać, iż wynik ten został pobity.

Ja ze swojej strony jak co roku dziękuję wszystkim za to, że nadal chce Wam się tu zaglądać. Nie ukrywam, że trochę doskwiera mi brak czasu i wydaje mi się, iż widać to coraz bardziej ostatnimi czasy. Niemniej zapał i chęci wciąż są, dlatego obiecuję jak najmocniej starać się nie zwolnić i możliwie jak najczęściej pisać o komiksach z wydawnictwa Image, które nieustannie są na szczycie podium mojego komiksowego serducha.

PS: kombinuję coś na mini-konkurs urodzinowy. Lecz niestety dziś już tego problemu nie rozwiążę.

2 komentarze: