czwartek, 18 marca 2021

Moje #119

Właśnie się połapałem, że nie wrzuciłem zaległej odsłony rubryki "Moje" i czas to nadrobić. Ostatnio do kolekcji wpadły jedynie komiksy od wydawnictwa Non Stop Comics, aczkolwiek na poniższym zdjęciu jednego z nich brakuje, ponieważ pierwszy tom "Isoli" poleciał na wypożyczenie. Załapały się jednak: premierowa odsłona "The Weatherman", drugi tom "Chrononautów" oraz piąty "Deadly Class". Lada tydzień  coś powinno ruszyć z wydaniami z USA, ponieważ widzę, iż pod koniec marca i na początku kwietnia pojawi się kilka zamówionych przeze mnie rzeczy :)

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz