czwartek, 3 października 2019

Moje #102

Nieśmiało wracam do życia. Październikowe postowanie zacznę od od przeglądu tego, co we wrześniu udało się włączyć do mojej kolekcji komiksów oryginalnie wydanych przez Image. Zapraszam do dalszej części posta.

Na dobry początek dwa strzały od Mucha Comics i oba już zrecenzowane na blogu. Są to oczywiście czwarty tom cyklu "Descender" oraz powieść graficzna "Wszyscy moi bohaterowie to ćpuny". Oba niezmiennie polecam.

Z tegorocznego MFKiG przywiozło się trochę tego i owego. Egmont dostarczył piąty już tom "Invincible", zaś udało mi się wymienić dwa komiksiki na zbiorcze wydanie "Plemienia Cienia" od Mandragory.

Na stoisku ATOM Comics odebrałem zamówionko, a w nim dwa wydania zbiorcze. Są to drugi to "Farmhand" oraz finałowe "Skyward".

Z zeszytówek dotarły dwie nowe pozycje. Jubileuszowy "Spawn #300" w wariancie B, a także czternasty już numer "Snotgirl".

Natomiast na "giełdzie kolekcjonerów" wyhaczyłem pięć zeszytów, które wkrótce omówię w "Z archiwum Image". W tym, jak widać, dwie petardy ;)
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz