środa, 18 lipca 2018

Moje #87

Zupełnie zapomniałem o tym, że parę dni po poprzedniej przesyłce powinienem dostać kolejną, tym razem od sklepu ATOM Comics. Zatem mój piątkowy post to nie koniec aktualizacji komiksowej kolekcji, ponieważ właśnie doszły do niej cztery kolejne pozycje.

Na dobry początek pierwszy tom serii "Ice Cream Man", obok którego znalazła się trzecia już odsłona "Curse Words".
Natomiast część zeszytową stanowią dwa tytuły, które są już na "wylocie" jeśli chodzi o moje zakupy z USA w związku z zapowiedziami rodzimych wydawców. "Moonshine #11" - przedostatni numer który kupiłem. Obok dwudziesta i zarazem finałowa odsłona "I Hate Fairyland" w wariancie okładkowym autorstwa Billa Sienkiewicza.
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz