sobota, 30 grudnia 2017

Wasze #46

"Witam,
przesyłam aktualizację moich zbiorów z wydawnictwa Image (i kilka tomów ze znaczkiem DC/Wildstorm ale wszyscy wiemy jak było ;).
Pozdrawiam"

Taką informację znalazłem na mailu od Tomka, który był już bohaterem 33 odsłony "Wasze" i teraz też nim jest, bo obudził rubrykę z dziewięciomiesięcznego snu :)
Ja zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi własnymi zbiorami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od jej wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

2 komentarze:

  1. Za kilka dni, bede sortowal moja mala biblioteke, to przy okazji walne kilka fot i podesle

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde jest kilka pozycji które mi brakują w kolekcji. Niech kolega Tomek da cynk jak bedzie sie chcial pozbyc na punish@onet.pl :D a ja tez zaraz cos swojego zaprezentuje.

    OdpowiedzUsuń