niedziela, 18 sierpnia 2019

Moje #101

Postanowiłem nieco rozrzedzić ukazywanie się tej rubryki, by móc prezentować na jej łamach więcej niż dwa zdjęcia. Ostatnio moje zagraniczne zakupy mocno się ograniczyły, chociaż akurat najnowsza przesyłka od ATOM Comics obfitowała w kupione na weekendowej promocji warianty. Zresztą, zobaczcie sami.

Zacznę od rzeczy jeszcze z lipca. Wtedy do mojej kolekcji dotarły "Lazarus: Risen #2" oraz "Space Bandits #1" w wariancie Legends. Jak widać kosztował on 75 centów. I tak za dużo (chociaż okładka Chaykina fajna).

Jeśli chodzi o wydania zbiorcze, to do kolekcji dotarły trzeci tom "Ice Cream Man", który zdążyłem już zrecenzować na blogu. Obok pierwszy kupiony od lat komiks ze studia Top Cow i jest nim "Vindication".

Z najnowszej przesyłki wyciągnąłem z kolei między innymi "The Wicked + The Divine #26" oraz "Kill or be Killed #6". Oba w wariantach Image Tribute.

Do tego dorzuciłem "Curse Words #9" i "Black Science #32" w wersjach Walking Dead Tribute B&W. No nie mogłem się powstrzymać.

I na koniec jednodolarówka "Image Firsts: Copra #1". Tak w sam raz aby przypomnieć sobie jak dobra jest to seria i przygotować się na jej (mam nadzieję) wielki powrót.
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz