sobota, 11 maja 2019

Moje #98

W kwietniu doczekałem się tylko jednej przesyłki z najnowszymi komiksami Image. W maju będzie ich odczuwalnie więcej, ale fotkami podzielę się zapewne dopiero w przyszłym miesiącu. czas więc nadrobić zaległości przy tej rubryce.

Na początek kwietniowy zestawik od Muchy. Trzeci tom "The Wicked + The Divine" oraz piąta odsłona "Outcast: Opętanie". Z tym drugim były pewne przygody, ponieważ wydawca najpierw podesłał mi wersję po portugalsku. Wciąż ją mam i oddam za koszta wysyłki, jak coś :)

Zupełne świeżynki, bo w łapska wpadły mi dopiero wczoraj - dwie nowości od Non Stop Comics, a konkretnie piąte tomy "Odrodzenia" oraz "Rat Queens".

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz