poniedziałek, 31 grudnia 2018

Sporo Image od Muchy w 2019 roku, są nowości - nieoficjalne zapowiedzi ujawnione

Wydawnictwo Mucha Comics ujawniło na swoim koncie na Facebooku podpowiedzi dotyczące komiksów, jakie ma zamiar wydać w pierwszej połowie 2019 roku. Są dwie niespodzianki rodem z Image :)
W tym gronie szesnastu zapowiedzi, znalazło się miejsce dla 11 pozycji z Image Comics i są to kolejno:

1 - The Wicked + The Divine #3
3 - Black Magick #1

4 - Chew #11
5 - Chew #10
6 - Criminal #1
7 - Descender #3
8 - Gideon Falls #1
12 - My Heroes Always Been Junkies

13 - Outcast #5
14 - Reborn #1
15 - Saga #9

Pogrubiłem i podkreśliłem dwie pozycje, o których jak dotąd wydawnictwo Mucha nas nie poinformowało. Coś tak czułem, że niepotrzebnie kupowałem "Gideon Falls" w oryginale...

16 komiksów w sześć miesięcy? Jako że jestem nieuprzejmy jak zwykle, myślę iż już możemy powoli obstawiać z iloma komiksami Mucha się nie wyrobi ;)

Źródło: Mucha Comics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz