czwartek, 14 czerwca 2018

Moje #85

Przybyła wreszcie najnowsza przesyłka od ATOM Comics, a w niej sporo komiksowego dobra, którym jak zwykle nie zawaham się pochwalić. Na dobry początek dwa nowe zeszyty: przedostatni kupiony przeze mnie zeszyt "I Hate Fairyland" oraz ostatni numer cyklu "Lazarus". W przypadku tego pierwszego przechodzę na wydania Non Stop Comics, zaś drugiego - oryginalne TP.

Wydań zbiorczych tym razem wpadło wyjątkowo dużo. Na dobry początek mocno chwalone "No. 1 With a Bullet" (kupione w ciemno) oraz mocno opóźniony trzeci i zarazem finałowy tom serii "Ringside".

Jak powiedziałem tak i zrobiłem. Dysponując zerową wiarą w to, że Taurus Media ruszy ponownie z wydawaniem tej serii, postanowiłem częściowo chociaż nadgonić w oryginałach. Poprzedni miesiąc był dla mnie oszczędny w zakupach preorderowych, dlatego też dokupiłem sobie "Black Science" tomy 4-6.

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz