niedziela, 20 sierpnia 2017

Moje #68

Kilka serii zalicza obecnie przerwę, inne się lekko opóźniają, zaś jeszcze inne wychodzą dopiero w najbliższą środę i dlatego moja najnowsza przesyłka od ATOM Comics jest wyjątkowo skromna. Zmieściły się w niej raptem cztery pozycje od Image Comics.

Na początek 23 numer serii "Descender" w wariancie Jeffa Lemire'a (mam zamiar uzbierać komplet tych wersji okładkowych) oraz trzynasty już "Horizon". Podoba mi się tempo publikacji tej serii.

Piętnasty numer "I Hate Fairyland" w wariancie F*ck. Pierwszy raz skusiłem się na kupno w tej wersji, ale chyba będę robić tak częściej. Obok jedyne wydanie zbiorcze z tej przesyłki, a konkretnie jest to finałowa odsłona "Black Road".

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz