piątek, 24 sierpnia 2018

Moje #88

Dotarła wreszcie przesyłka z ATOM Comics i tym samym mogę śmiało powiedzieć, że zamykam swój komiksowy sierpień. Tym razem nie było jakiejś wielkiej ilości nowych pozycji z Image, które dołączyły do mojej kolekcji, ale coś tam się znajdzie :)

Z rzeczy z USA: dotarł do mnie dwunasty numer "Moonshine", który zamyka drugi story-arc w serii. Obok niego wydanie zbiorcze miniserii "VS". Rysuje Esad Ribic i zwyczajnie nie mogłem sobie tego odpuścić.
Zaś z rzeczy w naszym rodzimym języku: w sklepie Gildii dokupiłem sobie wraz z innymi rzeczami najnowsze komiksy od wydawnictwa Mucha Comics. Czyli oczywiście drugie tomy serii "The Wicked + The Divine" oraz "Descender".
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz