poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Mucha Comics zapowiada "Moonshine"! Plus garść innych wiadomości

Nie dalej jak tydzień temu na Krakowskim Festiwalu Komiksu rozmawiałem z kimś na temat "Moonshine" i stwierdziłem, że komiks ten na pewno pojawi się w Polsce, zapewne też dzięki wydawnictwu Mucha. Mogłem iść grać w totka...

No ale tak, w dniu wczorajszym wydawnictwo Mucha pokusiło się o kontynuację swojej tradycji polegającej na puszczaniu w Prima Aprilis prawdziwych zapowiedzi, w które na początku jakoś tak mimo wszystko trudno uwierzyć. Rok temu tak dowiedzieliśmy się o planach publikacji "The Wicked + The Divine", wczoraj zaś na Facebookowym fan-page'u pojawiła się taka oto okładka.
Dla mnie super wiadomość, dla ATOM Comics może nieco mniej, bo właśnie odpada mi kolejna seria kupowana u nich w zeszytach ;)

Więcej informacji na temat publikacji "Moonshine" jak dotąd nie podano.

W komentarzach pojawiło się także kilka informacji dotyczących innych tytułów z Image.
  • Dość mocno posunięte są już prace nad sześcioma albumami ze styczniowych zapowiedzi. Trzymając się podanej wówczas rozpiski, słowa te najprawdopodobniej dotyczą między innymi "MPH", "The Wicked + The Divine #2", "Starlight" i "The Fade Out".
  • Jeśli chodzi o ten ostatni, Mucha celuje w maj. Zapewne na Komiksową Warszawę.
  • "Descender #2" powinien ukazać się w okolicach czerwca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz