czwartek, 28 listopada 2019

Ruszył lutowy preorder na ATOM Comics

Tym razem nie zapomniałem :) Na stronie ATOM Comics ruszył kolejny preorder i jak zwykle przyglądam się temu, co przygotowało wydawnictwo Image Comics, ale nie ukrywam, że warto poczekać z zakupami przynajmniej do jutra. Szczegóły, a jakże, jutro. Dziś przyjrzyjmy się zapowiedziom na luty i nie tylko.

Jak zwykle zaczynam od tytułów premierowych. W lutym dojdzie do debiutu kwartalnika "After Realm", za który odpowiedzialny będzie Michael Avon Oeming, co już samo w sobie sprawia, że warto się tym tytułem zainteresować. Pozostałe dwie premiery zapowiadają się nie gorzej. Mam na myśli "On The Stump" (ufam scenarzyście) oraz "Tartarus" (świetne rysunki).

Wydarzeniem lutego na pewno będzie premiera jubileuszowego, 250 numeru serii "Savage Dragon". To prawdziwy gigant, bo liczący sobie 100 stron. Jeśli chodzi o inne zeszyty, to rzucił mi się w oczy już 41 numer "Birthright", gdzie rozpocznie się kolejna, nowa opowieść. W lutym do sprzedaży trafi także trzeci numer tajemniczego projektu Marka Millara.

Jeśli zaś chodzi o wydania zbiorcze, to wygrzebałem pięć pozycji wartych zainteresowania. W lutym Image wznowi "100%" Paula Pope'a - klasyk, który warto znać. Pierwszego trejda doczeka się zeszytowa wersja "Battlepug", zaś z drugimi tomami przybędą "Analog", hitowe "Die" oraz znakomity "The Weatherman".

Pojawiła się także jedna zapowiedź na marzec i jest to pierwszy tom serii "Dead Eyes".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz