niedziela, 19 listopada 2017

Moje #72

Nadszedł czas na kolejną przesyłkę od ATOM Comics. Tym razem nie uzbierało mi się tam za dużo, bo same zeszyty. Ale na szczęście w piątek przyszła też paczka z zamówieniem z Nieprzeczytane.pl, gdzie między innymi znalazło się miejsce dla czegoś z Mucha Comics.

W paczce miałem trzy podwójne zestawy. Jeden z nich składał się z dwóch zeszytów serii "The Wild Storm" od DC, kolejne dwa to już Image. I tak na początek kolejne dwie odsłony serii "Horizon", która powoli, lecz konsekwentnie się rozkręca.

Kolejny podwójny zestaw to 25 i 26 zeszyt serii "Descender", z którą w tym właśnie momencie się rozstaję. Uznałem bowiem, że od 2018 roku porzucam dublowanie komiksów, a tytuł ten publikować będzie Mucha Comics. Cieszę się jednak, że dozbierałem łączony cover autorstwa Jeffa Lemire :)

Na kolejnym zdjęciu widać dwa tytuły, które w 2018 roku jeszcze zbierać będę. Od "Lazarusa" uwolnić się absolutnie nie będę umiał i gdy miniseria "X+66" dobiegnie końca, pewnie będę sięgać dalej po ongoing. "Paper Girls" z kolei dociągnę do końca story-arcu, a więc do numeru 20 (zapewne luty 2018).

I na deser jedyny dzisiaj, rodzimy akcent w zestawieniu, a więc pierwszy tom "The Wicked + The Divine" od Mucha Comics.
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz