czwartek, 19 grudnia 2019

Moje #105

Mikołaj przybył do mnie w dniu wczorajszym i przyniósł sporo komiksowej dobroci. Chyba nie byłem do końca grzeczny w tym roku, bo od tygodnia nie umiem nigdzie trafić na "Paper Girls #6", które zamarzyłem sobie kupić w sklepie stacjonarnym i ani Katowicka Komiksiarnia, ani żaden z pobliskich Empików tego tytułu nie miał :/ Znaczy, przynajmniej w ubiegłą sobotę. Na szczęście w moich zbiorach pojawiło się za to aż sześć innych komiksów.

Te dwa to premiery Image od Non Stop Comics z ostatnich miesięcy. Oba już nawet zdążyłem ocenić tu na blogu. Są to naturalnie finałowa odsłona "Nienawidzę Baśniowa" oraz pierwsza z dwóch części maksiserii "Czas Nienawiści" Alesa Kota.

Trochę różu facetom nie szkodzi, dlatego też na poniższym zdjęciu obok siebie wylądowały całkowicie różowy, drugi tom cyklu "Criminal" od Mucha Comics oraz delikatnie zaróżowiona dzięki Atom Eve, szósta już część serii "Invincible" od Egmontu.

Obok różowiutkiego "Criminala" na półce wyląduje dwie kolejne najnowsze premiery komiksowe od wydawnictwa Mucha Comics. Wiele obiecuję sobie po drugim tomie "Gideon Falls", nieco mniej zaś po "Jupiter's Circle: Orbita Jowisza". Millar chyba musi się całkiem nieźle sprzedawać, skoro wydawca zdecydował się na publikację tego liczącego tuzin zeszytów kolosa.

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz