środa, 4 grudnia 2019

Moje #104

Odebrałem sobie dziś z paczkomatu przesyłeczkę od ATOM Comics. W środku aż siedem komiksów z mojego ulubionego wydawnictwa, w tym też parę zasilających zasoby rubryki "Z archiwum Image". Nie zapowiada się niestety, by w najbliższych miesiącach tak obfity update kolekcji dzięki ATOMkom miał się powtórzyć.

Na początek wydania zbiorcze. Z jednej z niedawnych promocji weekendowych kupiłem "The Few" Seana Lewisa. Obok efekt mojego końca cierpliwości dla wydawnictwa Taurus Media - 28 tom "Żywych Trupów" już kupiony w oryginale i tak mam zamiar dojechać do końca tego cyklu.

"Prawie" zeszytowa nowość, to trzecia odsłona "Lazarus: Risen" - kwartalnika, który wychodził co cztery miesiące ;) I ten dość osobliwy cykl wydawniczy będzie kontynuowany, ponieważ #4 zapowiedziano na marzec przyszłego roku.

I wreszcie update klasyki. Za wyjątkiem "Phantom Force" (który zresztą przyjechał do mnie jeszcze zafoliowany i z kartą kolekcjonerską w środku), nie miałem nawet pojęcia iż takie tytuły w ogóle istniały. Jak widać na zdjęciu, "Felon" to dzieło Grega Rucki, więc chyba to na nim zawieszę oko najszybciej.

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz