piątek, 22 marca 2019

Zapowiedzi Image Comics na czerwiec 2019

Pojawiły się zapowiedzi wydawnictwa Image Comics na tegoroczny czerwiec. Jak zwykle bliżej przyjrzę się im podczas startu preordera na ATOM Comics, lecz już teraz kilka rzeczy rzuca się w oczy:
  • Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, "The Wicked + The Divine" dobiegnie końca.
  • Pojawi się 12 numer "Head Lopper". Tym samym trzeci tom zbiorczy powinien zostać zapowiedziany na wakacje :)
  • Wznowienie "Heavy Liquid" Paula Pope'a to w zasadzie "musiszmieć".
  • Drugi tom "Man-Eaters" kończy przygodę Kasi Niemczyk z tym tytułem.
  • "Monstress" z wypasionym wydaniem deluxe.
To i wiele innych znajdziecie po kliknięciu w poniższy obrazek.
https://www.newsarama.com/44423-image-comics-june-2019-solicitations.html
Moje zakupy ponownie nie prezentują się jakoś wybitnie bogato. Na pewno sięgnę po "Ice Cream Man vol. 3", a jeśli polskie premiery nie wydrenują mojego portfela do cna, to dorzucę sobie do tego "Murder Falcon TP". Myślałem jeszcze nad "Die vol. 1", ale coś mi się zdaje, że doczekamy się tego tytułu w naszym języku.

1 komentarz:

  1. DIE u nas tak szybko? to chyba tylko Nsc. Mnie bardziej zastanawia dlaczego jeszcze nikt nie zdecydował się na serie BIRTHRIGHT? Coś, ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń