piątek, 15 listopada 2013

Moje #1

Gdy blog startował, miałem w głowie zarys pewnych stałych rubryk, które będą się na nim ukazywać. Dziś start pierwszej z nich, a także zapowiedź drugiej. Koniecznie przeczytajcie ten post do końca!

"Moje" będzie czymś na kształt...hm, powiedzmy że fotobloga. Co jakiś czas bowiem będę tu umieszczać zdjęcia komiksów wydawnictwa Image, pochodzących z moich prywatnych zbiorów. Tak żeby nie było, że umieszczam na blogu recenzje komiksów, których nigdy w rękach nie miałem :D Dziś rozpocznę od czterech zdjęć komiksów, które otrzymałem wczoraj od Macieja K. - bardzo aktywnego Allegrowicza. Wszystkie są meeegastare i należą do studia WildStorm.

Backlash #1 oraz Team One: WildCats #2 - zwłaszcza pojawienie się w moich zbiorach tego drugiego cieszy niezmiernie, ponieważ znów jestem o jeden zeszyt bliżej zebrania wszystkich komiksów z nazwą WildCats w tytule. Zostało mi około 30.
Cztery numery serii StormWatch v1. Nie dam sobie głowy uciąć, bo musiałbym to dokładniej przeliczyć, ale tym samym mam już mniej więcej 40% całego woluminu.
Dwa numery Wetworks v1, konkretnie #3 i #5. Dzięki tym zakupom mam kompletne pierwsze piętnaście zeszytów cyklu. Mam nadzieję, że wkrótce dojdą do nich kolejne.
I na deser aż sześć zeszytów serii DV8. Pierwszy jeszcze z logo Image, kolejne już wydane przez DC WildStorm. Są to moje pierwsze trofea z tego cyklu, ale zapewne nie ostatnie
Kolejna odsłona rubryki "Moje" pojawi się już wkrótce, ponieważ z niecierpliwością wyczekuję przyjścia paczki ze sklepu Atom Comics, której zawartość to w 70% produkty Image Comics.

UWAGA, UWAGA!!!
Druga rubryka o której wspomniałem na początku tego wpisu, może powstać dzięki Wam. Jej roboczy tytuł to oczywiście "Wasze" i chciałbym na jej łamach publikować zdjęcia komiksów Image, które znajdują się w Waszych kolekcjach. Tak więc nawet jeśli macie jedynie stare Spawny od TM-Semica, to i tak cykajcie zdjęcia, a następnie wyślijcie je na ktymczynski@interia.pl. Opublikuję tu absolutnie wszystko, oczywiście w ramach zdrowego rozsądku :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz