sobota, 21 sierpnia 2021

Moje #124

Dostałem przedwczoraj nową przesyłkę od ATOM Comics, która byłaby dość skromna, gdyby nie to, iż dotarły już komiksy, które zamówiłem w ramach niedawnej promocji na komiksy z Image. No i w międzyczasie był jeszcze Free Comic Book Day, więc ostatecznie paczka okazała się całkiem wypakowana treściami. Ale po kolei.

Na początek komiksy z FCBD. W tym roku Image opublikowało takie dwa - pierwszym z nich jest pierwszy zeszyt miniserii "Stray Dogs" (zawiera zapowiedź kontynuacji!) oraz zeszycik "Lady Mechanica" zawierający jeden przedruk i jedną nową historyjkę autorstwa Joe Beniteza.

Lecimy dalej. Po wielu, wielu miesiącach opóźnień, wreszcie ukazał się szósty numer serii "Lazarus: Risen". Kolejny został zapowiedziany na styczeń przyszłego roku, więc jest nadzieja, że w okolicach Wielkanocy już uda się go wydać :D Obok tom "The Best of Curse of the Spawn" - kolejny "oszukany" tom od Todda McFarlane. Brakuje tu 6 spośród 29 zeszytów serii, których autor nie mógł użyć ze względów formalno-prawnych, więc troszkę pozmieniał tytuł pozycji. Cwaniaczek :) Jak widać na kolejnym zdjęciu, pozycja ta jest dość obszerna. Prawie 500 stron w czerni i bieli.
Lecimy dalej. Kolejne dwa wydania zbiorcze to akurat materiał totalnie premierowy i są to pierwsze odsłony serii "Radiant Black" Kyle'a Higginsa oraz "Two Moons" Johna Arcudiego. Mam nadzieję, że się na nich nie zawiodę. Zwłaszcza trzymam kciuki za drugą z wymienionych pozycji.
I znowu wskakujemy do rzeczy z promocji. Długo, a tak dokładniej to zdecydowanie zbyt długo zwlekałem z kupnem "Murder Falcon" Daniela Warrena Johnsona, ale i to niedopatrzenie zostało w końcu naprawione. Także i z "Hadrian's Wall" trochę mi się przedłużyło. Ech, za dużo dobrych rzeczy wydaje to Image :)
I kolejna zawstydzająca zaległość. Tym razem komplet "Roche Limit" Michaela Moreci, który tym komiksem kupił mnie tak mocno, iż od tego czasu sprawdzam wszystko lub niemal wszystko, co wychodzi z jego nazwiskiem na okładce.
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz