piątek, 25 grudnia 2015

Wasze #33

Po Wigilijnym obżarstwie zasiadłem przy komputerze w celu nadrobienia dwudniowych zaległości i oto co znalazłem na mailu od Tomka Denisa.

"Witam,
w załączniku przesyłam fotki mojej kolekcji.

Jak widać na załączonych obrazkach upodobałem sobie uniwersum Top Cow. W szczególności pozycje Witchblade i the Darkness. Moim celem jest zebranie całych serii tych komiksów, co wydaje się obecnie dosyć proste, gdyż wydawnictwo zarżnęło te tytuły :(

1.Kompendia
2. i 3.Kontynuacja serii Witchblade z "wypełniaczami" (wiem, są tam pewne braki :)
4.Komplet Tales od the Witchblade
5. i 6. pozostałe tytuły z uniwersum Top Cow
7. Miniseria Spawn: Blood feud i crossover z Wildcats
8. Miniseria Ballistic oraz Violator, a także przedziwny Spawn the Impaler
9. 2 tomy ze Spawnem, crossover Witchblade i Doriana Greya (wydane przez Dynamite), crossover Cyberforce z JLA (DC)
10. Fusion - crossover marvela i top cow
11. i 12. perełki w kolekcji, w szczególności pięknie wydany tom Artifacts (btw. ktoś wie czy Lazarus dostanie taki ładny drugi tom?)
13. mix pozostałych tomów wydawnictwa"
Jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi zbiorami komiksów Image. Wystarczy zrobić fotki i wysłać ją na ktymczynski[malpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz