niedziela, 11 października 2020

Moje #115

Ostatni miesiąc nie należał do najbardziej obfitych, jeśli chodzi o moją komiksową kolekcję. Z różnych powodów musiałem zrezygnować z paru zakupów i efekty nie są trudne do przewidzenia. Zresztą niech poniższe zdjęcie mówi samo za siebie - w ostatnich 30 dniach wpadły mi tylko dwa komiksy z Image.

Jednym z nich jest "Death or Glory" od wydawnictwa Non Stop Comics. Pierwszy numer w wersji zeszytowej mnie nie przekonał, dlatego na razie zabieram się do tego komiksu jak pies do jeża. Oprócz tego, w kolejnej przesyłce od ATOM Comics znalazło się miejsce dla "The Walking Dead Deluxe #1". Na temat tego zeszytu nieco więcej na blogu wyląduje jutro.

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz