środa, 23 stycznia 2019

Wasze #59

Podczas końcówki swojego pobytu w szpitalu dostałem takiego oto maila:

Hejka,
zbierałem się do tego od jakiegoś czasu, ciągle coś nowego dociera, więc w końcu uznałem że ten moment będzie dobry jak każdy inny :)
Przesyłam trzy fotki półek z tytułami Image. Zbieram jakiś czas. Najbardziej jarają mnie serie lub oneshoty, o których nie jest głośno i które mają to "coś". Ciągle szukam nieznanych mi rzeczy, które mogą mieć chociaż mały kawałeczek tego czegoś. Ostatnio Sex, Elephantmen, Beauty, Starve.
Fotki z okładkami wyglądałyby na blogu fajniej, ale to następnym razem jak przyjdzie nowa dostawa.
Zeszytówek raczej nie zbieram, choć czasem kupuję "jedynki" z ciekawości o potem zaznaczam sobie "kupić trejda jak wyjdzie". Ostatnio spotkało to Die!Die!Die!, Gideon Falls i Die.
   
Pozdrawiam,
Jakub

Robi wrażenie, co nie? :)
    
Ja zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi własnymi zbiorami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od jej wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz