piątek, 27 listopada 2020

Szybki rzut oka na "Tokyo Ghost" od Non Stop Comics w porównaniu z oryginałem

Znane i lubiane wydawnictwo Non Stop Comics opublikowało właśnie rodzimą edycję komiksu "Tokyo Ghost". Były związane z tym pewne obawy, ponieważ zdarzyło się już, iż NSC deklarowało wydanie komiksu w wersji 1:1 zgodnej z oryginałem, a ostatecznie zdecydowało się na zmniejszenie formatu. Tak stało się z "The Goon Kolekcja". No więc kiedy w końcu w łapki wpadł mi komiks Ricka Remendera w wersji PL, postanowiłem zrobić małe porównanie z oryginałem. Ale już śpieszę z informacją - tym razem wszystko się zgadza i jeśli zdecydujecie się na zakup, to otrzymacie DUŻY komiks.

Okładeczka oraz format - oryginał po lewej

Grzbieciki
Strona z autorami
Część dodatków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz