czwartek, 22 marca 2018

Rozwiązanie konkursu!

Przedwczoraj dobiegł końca konkurs w którym do wygrania były dwa komiksy: pierwszy tom "Przeklętego" od Mucha Comics oraz druga odsłona "Rat Queens" wydane przez Non Stop Comics. Najwyższa zatem pora ogłosić nazwiska wygranych.
Przypomnę najpierw zadanie jakie przed Wami postawiłem.
Wybierzcie jeden komiksów z oferty Image Comics i uargumentujcie dlaczego ktoś z duetu Mucha Comics/Non Stop Comics powinien po niego sięgnąć?

Zanim przejdę do nazwisk szczęśliwców, małe nauki na przyszłość: pisanie w mailach dopisków w stylu "jeśli wygram to poproszę komiks X, bo Y nie" niejako z automatu wyrzuca Was z konkursu. Przykro mi (chociaż niezupełnie). Proszę też baczniej zwracać na czas trwania konkursu - dwa dosłane wczoraj zgłoszenia odpadły bez czytania.

Generalnie strasznie cieszy mnie, że aż cztery osoby wskazały "Royal City" jako coś, co z chęcią widziałoby się na naszym rynku. Jako, że strasznie trzymam za to kciuki, jedną z tych osób postanowiłem nagrodzić. I tak oto "Przeklęty" wędruje Aleksandry F., która nie tylko bardzo fajnie uargumentowała swój wybór, ale także jako jedyna solidnie mnie ochrzaniła za ograniczenie wyboru tylko do dwóch wydawnictw. Racja, kajam się i przyznaję nagrodę - "Royal City" w Kulturze Gniewu bądź u Timofa to nawet bardziej logiczny wybór :)

Najwyraźniej łechtanie mojego gustu było tym razem bardzo dobrym sposobem na zgarnięcie nagrody. Łukasz C. w swoim mailu wskazał "Sexcastle" jako potencjalną odpowiedź Muchy na "Head Loppera" od NSC. Osobiście uważam, że jest to totalne science-fiction, ale byłoby miło zobaczyć dzieło Kyle'a Starksa w języku polskim.

Obie wyróżnione osoby proszone są o mailowe podanie adresów. Odpowiednie wiadomości już Wam wysłałem :) Całej reszcie dziękuję za udział. Nie poddawajcie się, kolejny konkurs już wkrótce (w maju, jeśli dobrze kojarzę).

Sponsorami komiksów są wydawnictwa Mucha Comics oraz Non Stop Comics.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz