sobota, 27 lutego 2016

Ruszył majowy preorder na ATOM Comics

Parę dni temu ruszył kolejny preorder na łamach sklepu ATOM Comics. Całość znajdziecie TUTAJ, zaś poniżej wymieniłem kilkanaście pozycji, którymi powinniście się zainteresować. Tym razem będzie tego nieco mniej, niż miesiąc temu.

Na dobry początek premierowe odsłony nowych serii. Azzarello, Bisley, Brown - te nazwiska działają na wyobraźnię i każde z nich znajdziecie na okładce "3 Floyds: Alpha King", które ma wszelkie powody, by stać się wydawniczym hitem. Nie wiem czy ta sama przyszłość czeka "Renato Jones: The One %", lecz za tym tytułem również stoi nie byle jaki twórca i sądzę, że warto dać mu szansę.

Z innych wydań zeszytowych polecam zwrócić uwagę na powrót z przerwy całkiem przyzwoitego "The Beauty", a także przez niektórych już pogrzebanej antologii "Island". I z zeszytów to w sumie tyle, na szczęście wydań zbiorczych jest tyle, że Wasze portfele już pewnie wstrzymały oddech :)

Zacznijmy od tych najtańszych propozycji. Dziesięć dolarów to cena, która pojawia się na okładce powieści graficznej "I.D.", która jednak liczyć będzie tylko 80 stron. Normalnych rozmiarów jest za to pierwszy tom "The Violent", którego wspieranie serdecznie polecam. Kawałek solidnej lektury.

Znacznie więcej polecanek załapało mi się do kategorii "normalna cena". Na dobry początek zestaw grafik Franka Cho, zebranych pod tytułem "Apes and Babes" i sądzę, że mówi on w zasadzie wszystko. Również w maju bardzo nietypowa miniseria "Black Jack Ketchum" doczeka się wydania zbiorczego, również mocno polecam. Niezmiennie warto sięgać po "Sagę" oraz "Deadly Class", których nowe tomy zapowiedziano na maj, a jeśli dorzucicie sobie do tego jeszcze "Plutonę" Jeffa Lemire'a, to wyjdzie Wam naprawdę zacny zestaw. Warto jeszcze wspomnieć o wznowieniu "Pride and Joy" Gartha Ennisa. Komiks ten ma swoich fanów, którzy z pewnością nie przegapią takiej okazji.

No i na deserek pozycje z półki wyższej cenowo. Tu wyłapałem dwie. Pierwszą z nich jest set zawierający trzy tomy "The Darkness: Rebirth" Davida Hine'a oraz Jeremy'ego Hauna - jedyna dobra rzecz, która wynikła z całego resetu uniwersum Top Cow. I wreszcie potężne wydanie deluxe wspomnianego już "Deadly Class", które będzie kosztować krocie, lecz nie sądzę by zatwardziałych fanów tego komiksu mogło to odstraszyć.

1 komentarz:

  1. Przy okazji jednego z poprzednich Twoich wpisów, bodaj o The Nightly News, zacząłem przeglądać co Image wypuszcza w nazwijmy to ekskluzywnych wydaniach i zwróciłem uwagę na to wydanie Deadly Class. Mam to szczęście, że nie mam jeszcze żadnego zeszytu, więc chyba skuszę się na wydanie Deluxe, w sumie cena ta sama jak za 3 trejdy.

    OdpowiedzUsuń