poniedziałek, 7 grudnia 2020

Moje #117

Pojawiła się w moich skromnych progach dostawa świeżego towaru, ale także dość niespodziewanie - kilku używanych. Dzięki temu mogę się spokojnie pochwalić kilkoma nowymi rzeczami w zbiorach. Zdjęcia i parę słów poniżej.

No więc na dobry początek nowości, że tak to ujmę. Październikowe premiery dopiero teraz dotarły do mnie do domu i są to drugi tom "Niewidzialnej Republiki" (już nawet zdążyłem machnąć reckę) oraz dziewiąta odsłona "Invincible" od wydawnictwa Egmont. Najwyższą porą było to nadrobić, ponieważ za miesiąc już kolejny tom przygód Marka Graysona.

Następnie płynnie przechodzimy do uzupełniania kolekcji tytułów z "Żywymi Trupami". Dość niespodziewanie na jednej z grup sprzedażowych znalazłem ofertę, w której "The Walking Dead: All Out War Artist's Proof Edition" oraz "Here's Negan" były do wyrwania w całkiem fajnych cenach. Co więcej, dostałem jeszcze bardzo fajny gratis.
Była nim kompletna miniseria "Supreme: Blue Rose" w wykonaniu Warrena Ellisa i Tuli Lotay. No powiedzcie sami - nie wzięlibyście?
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz