poniedziałek, 9 marca 2020

Moje #108

Po Rumia Comic Conie w moje ręce wpadło kilka nowych z logo Image na okładce. To oznacza, że nadszedł czas na nową odsłonę rubryki "Moje" :)

Kontynuuję zbieranie serii "The Walking Dead" w oryginale. Powody chyba dość oczywiste. W moje łapy wpadły właśnie tomy 30 i 31, a to oznacza, że pozostał mi już tylko jeden do finału. Przy okazji tego, że ostatnio przyszły mi dwa tomy, to dosyć ładnie widać przy okazji jak prezentuje się "trupia" panoramka.

Sekcję polskojęzyczną zasilają z kolei dwie najnowsze premiery od wydawnictwa Non Stop Comics, a więc siódmy i zarazem przedostatni tom "Odrodzenia", a także długo wyczekiwana, druga odsłona cyklu "Fear Agent".
   
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz