niedziela, 21 października 2018

The Walking Dead #48 Blind Bag - unfoiling :)

Idea tak zwanych blind bagów zawsze sprawia, że chcę w niej uczestniczyć. Z okazji piętnastolecia serii "The Walking Dead", studio Skybound wypuściło piętnaście najważniejszych zeszytów serii ze specjalnymi okładkami, których wygląd zobaczymy dopiero po rozpakowaniu z folii. Jak zwykle przy takich okazjach można było trafić także na rzadsze warianty virgin (bez napisów) lub sketch (bez kolorów). Zdecydowałem się sięgnąć po zeszyt #48. I dopisało mi wreszcie szczęście :)
Wiedziałem już od jakiegoś czasu bowiem, że autorem okładki do tego numeru będzie Chris Burnham ("Nameless"). Lubię prace tego autora. Gdy zeszyt do mnie dotarł, szybko postanowiłem przekonać się co takiego zostało narysowane.
Moim oczom ukazała się taka oto praca. Tym razem dopisało mi szczęście, bo trafiłem na rzadszy wariant, tak zwany virgin cover
Z ciekawości sprawdziłem sobie na eBayu, czy ktoś już sprzedaje taki właśnie wariant. I jest, w cenie niespełna 56 złotych. Ale nie, nie sprzedaję ;)

A Wy sięgnęliście po któryś z blind bagów? Jeśli tak to pochwalcie się co w nich znaleźliście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz