sobota, 18 stycznia 2020

Moje #106

W styczniu najprawdopodobniej tylko nowe tomy wydań oryginalnych zasilą moją kolekcję, więc postanowiłem nie czekać dalej i najnowszą odsłonę rubryki "Moje" wrzucam już dziś.

Jak widać na poniższym zdjęciu (albo i nie), w łapy wpadły mi trzy nowości. Pierwszą z nich jest piąty i zarazem ostatni tom serii "Curse Words" - lektura jeszcze przede mną, więc nie oceniam. Obok widać czwartą już odsłonę "Ice Cream Man", a więc cyklu, który darzę wyjątkowo ciepłymi uczuciami. I nowy zbiorek absolutnie nie zawodzi. I trzecim nowym nabytkiem jest kolejny niewydany w Polsce tom "The Walking Dead". Jeśli utrzymam tempo, to finał przeczytam sobie już w kwietniu :)

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz