sobota, 29 września 2018

Moje #90

Jak to zwykle w takich przypadkach bywa, po powrocie ze szpitala nadszedł czas ogarnąć zaległe wysyłki i zamówienia. Tym samym do kolekcji wpadło kilka nowych komiksów z Image, zarówno polsko jak i obcojęzycznych.

Dwie z czterech emefkowych premier są już w moich łapczywych rękach. Są to oczywiście pierwsze tomy "Invincible" (wyd. Egmont) oraz "Księżycówki" (wyd. Mucha Comics). Ten drugi w tradycyjnym już, nieco powiększonym formacie.
Co tam przywiało aż z USA? Kilka bardzo smakowitych rzeczy! Na dobry początek wydania zbiorcze "Infidel" oraz "Skyward". Mam nadzieję, że całość jest równie apetyczna co pierwsze numery.
Jeszcze jedno wydanie zbiorcze doszło do kolekcji i jest nim dziewiąty tom "Sagi". Zeszyty tym razem tylko dwa i jednym z nich jest jedenasty już numer "Snotgirl".
Drugim premierowym zeszytem jaki trafił w moje łapska jest pierwszy numer serii "Man-Eaters" w "brokatowym" wariancie. Przyznam się bez bicia, że liczyłem na coś bardziej... spektakularnego? Na szczęście zawartość jest bardzo fajna, ale o tym więcej w najbliższych "Jedynkach pod lupą".
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

2 komentarze:

  1. Mam Invincible oryginalne wydania zbiorcze HC z obwolutą. Czy te od Egmontu mają też papierową obwolutę na okładce HC ? Bo jakoś ze zdjęcia tego nie widać.

    OdpowiedzUsuń